STATEMENT: Mahama Campaign condemns Asaase Radio & Daily Guide.

2024-07-12

Accra- Ghana: Pro-government media outlets, Asaase Radio and Daily Guide on Thursday gave further meaning to their shadowy and unethical journalism practice with the publication of deliberately concocted stories accusing the flag bearer of the National Democratic Congress (NDC), John Dramani Mahama, of seeking assistance from the government of Russia for the 2024 election. 

Over the last almost eight years, the government of Nana Akufo-Addo has relied on misinformation and disinformation as tools to whitewash the corrupt, deplorable, disrespectful, incompetent and maladministration that has pushed many Ghanaians into hardship and difficulty in making ends meet. 

[read more]
Share on: Whatsapp icon

More news

Mahama launches Russian language translation of his book in Moscow.

Former President John Mahama has launched the Russian language translation of his memoir, ‘My First Coup D’etat and Other Stories... [read more]

Mahama writes: 150 days to election 2024- the time to change is coming.

Today is one hundred and fifty (150) days to the December 7, 2024, presidential and parliamentary elections. The TIME for... [read more]

SPEECH: Mahama’s remarks at Media Encounter

Good evening to you, my colleagues in the field of media and communications, and to you, the millions watching and... [read more]